prosze doradzcie mi co kupic - glosniki do kompa

Autor: Bastian Baltazar Buks (plastic_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 00:54:48 MET DST

Mam problem jak w temacie. Mam w tej chwili Creative Dtt2200 i chce je
zmienic na cos lepszego i mysle nad 4 pozycjami mianowicie:

1. tonsil proton - cena kolo 1600 pln (nie wiem jeszcze czy da sie to
podlaczyc pod mojego live 5.1)
link: http://www.tonsil.com.pl/products/speakbox/proton.htm

2. KODA AM933 link: http://polpak.com.pl/koda/zestawy/am933.php
cena 1399 pln

3. Creative Labs MegaWorks THX 5.1 550
cena kolo 1550 pln

i w ostatecznosci ten logitech za prawie 200 choc ciut za duzo kosztuja...

co byscie wybrali? moje kryteria to glownie muzyka, film od czasu do czasu
(chodzi mi o AC3)... lubie bass i jak mi delikatnie mruczy cos w pokoju
(malym) nieslucham znowu baaaaaaaardzo glosno choc lubie podkrecic jak
kazdy... muzyczka raczej hh/dnb/raggae...

kupienie samego aplitunera + kolumn nie wchodzi w gre poniewaz chce miec
dobry basik wiec bymmusial dokupic jeszcze SUB'a i cena by przekroczyla 2000
jak nic...

moze cos innego polecacie?

Jarek
ICQ#: 106643011
GG#: 3131651
Mail: oya[malpa]irc[kropka]pl
Nie czuje sie odpowiedzialny za slowa, bo i tak nikt mnie nie slucha.