Re: wyjście TV z PC

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 09:13:39 MET DST

> "wyśmienita" - czyli porównywalna do ... ?
> żadnych problemów z geometrią , jakiś szumów , efektów porównywalnych z
> odbiciami przy stacjach TV , problemów z synchronizacją ???
> A można spytać na jakim TV ? (sprawdzałem na 32" - na 21" też było cacy
;-))

TV SONY 32" KV-32FX66

jeśli chodzi o geometrię to nie jest idealna - ale to nie wina karty tylko
TV.. wszystkie duże płaskie kinole (a panoramy w szczególności) mają
problemy z geometrią.

poza tym żadnych innych ubytków w jakości obrazu nie ma - nie ma mowy o
odbiciach i szumach nie mówiąc już problemach z synchronizacją..

tak więc zwrot "obraz jest wyśmienity" możesz rozumieć dosłownie

PZDR
Shaman