Re: Jak oszukac drukarke HP DJ8xx niby pelnym cartige'm ?

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 00:34:25 MET DST

Użytkownik "JARO" <j_a_r_o_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam pewnien problem:
> Uzywam drukarki HP DJ870Cxi , ostatnio wyczerpal sie kolorowy cartige ale
> to nic, gdyz teraz bede jej uzywal tylko do wydrukow cz-b. Czarny mam
> prawie full i mnostwo drukowania , ale bez pelnego kolorowego drukarka
> tylko miga naprzemian diodami.
> Podobno jest sposob aby to ominac. Czy ktos moze slyszal jak sobie z tym
> poradzic ??moze cos gdzies zewrzec - oszukac czujniki ... :)
> plzzzz help me , bo czas mnie goni!
>
> z gory dzieki JARO

W moim starym Epsonie 660 wystarczy wyjąć pojemnik i wsadzić go z powrotem.
Drukarka myśli, że jest pełny.
Najgorsze, że zanim to odkryłem wywaliłem kilkanaście w połowie pełnych. Bo
tak zaniża wskaźnik tak drukarka.

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies