Re: Jaka grafika do PII

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 00:15:31 MET DST

Użytkownik "Piotr" <maliss_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Znajoma chce do swojego starego kompa wlozyc jakas lepsza grafike. Na
> razie wiem tylko, ze jest to PII. Co proponujecie (ok 250 zl) i na co
> zwrocic uwage, zeby to ze soba dzialalo? (karta do filmow, ew. gierek)

Jeśli jest AGP, to maksymalna rozsądna karta to Radeon7500 albo GF2. Procek
i tak nie nadąży za taką kartą a cena zamknie się w 200PLN.
Lepsza to naprawdę strata pieniędzy.
Szkopuł jednak, jaki płyta ma port AGP - jeśli x1/x2 (a tak zapewne jest) to
nie wsadzi tam karty x4. Grozi to zniszczeniem płyty i/lub karty.
Wówczas pozostaje:
Kyro/Kyro II/Kyro II SE
Matrox G400/G400Max
Riva TNT - ale nie pamiętam które były zgodne z AGP1.0, chyba tylko M64 i
Vanta.

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies