Re: Dziwna awaria plyty glownej

Autor: Doxent (doxent_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 15:18:17 MET DST

> plyty (przypominam, ze przez ponad 2 lata bylo wszystko OK)? Czy winien
> moze byc zasilacz (Codegen 300W, tez ponad 2-letni)? A moze jakis inny
> komponent komputera? Slabo sie znam na elektronice, ale wydaje mi sie to
> malo prawdopodobne.

kondensatory padaja z powodu niskiej jakosci materialowej. MSI 2-letnie i
wiecej cierpialy na ta przypadlosc. Zasilacz tez rrobi swoje ale jak ma
wiecej niz 5-10% odchylu w gore.
Kondziorki mozna wymienic i nadal cieszyc sie plyta.
Uwaga paskudnie sie wylutowuja bo ichna cyna topi sie przy duuzo wyzszej
temperaturze niz nasza.
Ja w swojej plycie lutowalem transformatorowa ze wzgledu na brak grzalkowej.
i po 2-godzinnym boju z 10-cioma kondziorami plyta przezyla. (MSI 815 Pro)