plyta pod Athlona XP z Raid-em bez VIA

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 13:29:06 MET DST

Szukam płyty pod Athlona XP z kontrolerem RAID ale nie na chipset'cie
VIA. Athlon będzie 2800+ nie podkręcany (ew. później Barthon).

Może ktoś mógłby polecić jakąś płytę (dobrą opinię ma u mnie Asus i
Gigabyte...)

Znalazłem Asusa A7N8X ale w specyfikacji nie ma nic o kontrolerze raid
jest natomiast serial ATA. Sprzedawca w sklepie twierdzi, że SATA i RAID
to to samo.
Można mu wierzyć? (chcę do kontrolera raid podłączyć dwa jednakowe dyski
jako jeden - to chyba raid0 - dysk będzie słuzył do montażu wideo).

pozdr.
Szymon