Re: plyta pod Athlona XP z Raid-em bez VIA

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 14:37:58 MET DST

> Można mu wierzyć? (chcę do kontrolera raid podłączyć dwa jednakowe dyski
> jako jeden - to chyba raid0 - dysk będzie słuzył do montażu wideo).

Powiedz temu sprzedawcy zeby przeniosl sie na bazar i buraki sprzedawal ...

SATA i RAID to 2 rozne pojecia ...

Plyta "A7N8X Deluxe" ma obsluge RAID 0/1, ale tylko pod SATA. Jezeli
planujesz kupic dyski pod SATA to ta plyta bedzie ok. Mozesz jeszcze sie
zainteresowac produktami Abit'a, np. NF7-S.

Plyty obslugujace RAID pod IDE sa przewaznie bardzo drogie bo ta opcje
umieszczaja przewaznie w najbogatszych modelach.