Re: Samoczynne włączanie się PC

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 13:24:28 MET DST

"digitariusz" <digitariusz_at_wywalto.op.pl> wrote in message
> Cez naskrobał(a) coś takiego:

W2K,

> IMHO, sprobuj najpierw odlaczyc od plyty kabelek od power-on.
> jesli przestanie sie wlaczac, to masz rozwiazanie (zepsuty wlacznik, ew.
> zwarcie gdzies na kabelku).

Twoje objawy nie wskazuja na Wake-On-Alarm, bo on jest o okreslonym
czasie, a nie losowo.

moze zasilacz wtedy sprawdzic? Moze generuje jakis impuls? W koncu w
ATXach caly czas jest prad nawet jak komp jest wylaczony. Nic mi lepszego
na razie nie przychodzi do glowy.

pozdr, Piotrek Garczynski
piter_mg_at_wp.pl