Re: Samoczynne włączanie się PC

Autor: digitariusz (digitariusz_at_wywalto.op.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 11:55:42 MET DST

Cez naskrobał(a) coś takiego:

> Witam wszystkich,
> Mam pewien problem. Od pewnego czasu mój PC sam się włącza po pewnym czasie
> (kilkanaście/dziesiąt/ minut) po zamknięciu systemu (bez względu czy W2K,
> czy Linux). Ponieważ jest to niezależne od OS, więc domyslam się, że
> problem
> jest w sprzęcie, może w ustawieniach BIOS.
> PC:
> MSI KT3 ULTRA KT333 ATA133 AUDIO 6 CH
> AMD ATHLON XP 2000 FSB266
> Wentylator procesora AMD [2 GHz] cichy
> COOPER PLATE

IMHO, sprobuj najpierw odlaczyc od plyty kabelek od power-on.
jesli przestanie sie wlaczac, to masz rozwiazanie (zepsuty wlacznik, ew.
zwarcie gdzies na kabelku).

jesli dalej bedzie sie wlaczal..... to bedzie jedna z dziwniejszych
rzeczy, o jakich slyszalem. (w biosie jest opcja wlaczania kompa, ale o
okreslonej godzinie raczej.. nie wiem, czy w tej plycie jest w ogole).

ciezko mi wyobrazic sobie jakis skok napiecia, czy inny impuls, ktory
wlaczal by komputer.. nie wiem... plyte glowna sprawdzic wtedy? chyba
tylko to.

--
pozdrawiam
digitariusz