Re: rozciąganie obrazu w compaq armada 1573(640x480 na lcd 800x600)

Autor: Artur Makówka (juice_at_tpi.pl)
Data: Mon 15 Sep 2003 - 00:26:13 MET DST

> witam,
> wydaje mi sie, ze nie wiele zdzialasz, przynajmniej jesli chodzi o jakosc
> generowanego obrazu
> matryce LCD najlepszy obraz daja w rozdzielczosci tzw natywnej, czyli
takiej
> kiedy,
> jednemu pikselowi rozdzielczosci zadanej odpowiada 1 piksel na matrycy.
> istnieja oczywiscie dosc dobre matruce ktore i w mniejszych
> rozdzielczosciach pracuja
> w miare poprawnie, ale roznica jest widoczna golym okiem.
> jeszcze ogladanie w innej rozdzielczosci trybu tekstowego ujdzie
> [...]

liczyłem na jakieś trochę lepsze rozwiązanie, poniewaz moje sterowniki sa z
99r... moze przez te 4 lata komus sie chcialo i napisal jakies uniwersalne
programowe zmniejszenie tego problemu? nie pisze 'rozwiazanie tego problemu'
gdyz rozumiem, ze taka jest specyfika LCD... ale teoretycznie jest to chyba
mozliwe, zeby tak przerobić tekstury programu ktory sie odpala normalnie w
640x480, zeby byly w 800x600 ? nawet jesli straci to na jakosci (bo w koncu
to beda tekstury przerobione z 640x480) ale jednak?

bo jak rozumiem - problem polega na tym, ze piksele z nizszej rozdzielczosci
'nie trafiaja' w odpowiednie miejsca... ale gdyby, kosztem niewielkich
znieksztalcen, zaczely trafiac, to moze by to wygladalo lepiej?

czy tylko mi sie wydaje? ;)

pozdrawiam