Re: rozciąganie obrazu w compaq armada 1573(640x480 na lcd 800x600)

Autor: Martti (mmrozinski_at_bezspamu.poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 20:22:50 MET DST

Użytkownik "Artur Makówka" <juice_at_tpi.pl> napisał w wiadomości
> można to rozwiązać wciskając klawisze Function Key + T, wtedy obraz
rozciąga
> się na cały wyświetlacz (a nie tylko pozostaje w małym okienku na środku),
> ale w ten sposób wszystko wygląda paskudnie. Fonty są ledwo co czytelne, a
> grafika wygląda okropnie. Lepszym rozwiązaniem jest zmiana ustawień w
> setupie, ale w tym modelu czegoś takiego znaleźć nie mogłem. Następnym
> rozwiązaniem byłoby programowe rociągnięcie obrazu... ale z koleji nie
> znalazłem takiego programu. np. rozciągał by 'na siłę' coś, co chodzi
tylko
> [...]

witam,
wydaje mi sie, ze nie wiele zdzialasz, przynajmniej jesli chodzi o jakosc
generowanego obrazu
matryce LCD najlepszy obraz daja w rozdzielczosci tzw natywnej, czyli takiej
kiedy,
jednemu pikselowi rozdzielczosci zadanej odpowiada 1 piksel na matrycy.
istnieja oczywiscie dosc dobre matruce ktore i w mniejszych
rozdzielczosciach pracuja
w miare poprawnie, ale roznica jest widoczna golym okiem.
jeszcze ogladanie w innej rozdzielczosci trybu tekstowego ujdzie
ale grafika, czy true type'y beznadzieja
pozdrawiam
martti