Re: Jak połączyć głośniki - dziwne...

Autor: deepblue (deepblue_at_z.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:59:38 MET DST

mosciak <moscio_at_poczta.onet.pl> wrote:
> mozliwe ze satelity musisz dac zamias basow. bylo troche/calsc serii
> plty gdzie poprostu zamieniono kolorki wyjsc a nie poprawionoopisow w
> manualu i na plycie

Tyle, że i subwoofer i satelitki są na jednym minijacku(kabel 2 żyły +
ekran)
Przy ustawieniu w Sound Storm na 2 kolumny działają tylko na jednym wyjściu,
przy ustawieniu na 4, działają na dwóch wyjściach(przód lub tył).
AFAIK(ale mogę się mylić) to na wzmacniaczu jest filtrowany sygnał(pasmo?) i
basy lecą na subwoofer a wysokie na satelitki, tyle, ze u mnie wygląda na to
,jakby 90% pasma było kierowane na satelitki a tylko 10% na suba.

--
Pozdrawiam
deepblue