Re: SDI a notebook

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 23:24:15 MET DST

Krystian Paczkowski <pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Rozumiem, ze automatycznie laptop sam wykryje przejsciowke jako nowy
> port COM, tak? Czy jakos specjalnie musze ja dodac? Rozumiem, ze jest
> przejsciowka na tyle inteligentna, ze sam ja rozpoznaj jako nowy COM,
> nie bedzie problemu u przyporzadkowaniem portu?

Razem z przejściówką dostajesz CD ze sterownikiem. Po jego instalacji
zostanie utworzony wirtualny port COM, którego parametry będziesz mógł
później zmieniać. A tu masz opisany proces instalacji sterowników jednej
z wielu dostępnych przejściówek:
http://www.yuko.com.pl/wypdod/vscom/Manuals/VScom_USB_COMi.html

--
M.