Re: SDI a notebook

Autor: Krystian Paczkowski (pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 22:41:34 MET DST

Witam!!!

Dziekuje wszystkim udzielajacym sie za rade, szczegolnie tym z wlasciwa ;)
Zakupilem w firmie Komputronik w Poznaniu przejsciowke USB->Port szeregowy.
Szczeliwy moj traf chyba jest jedyna firma w Poznaniu co cos takiego
posiada, a i tak mina sprzedawcy swiadczyla o tym, ze nie ma duzego popytu
na ta czesc. W innych (roznych) punktach komputerowych nie wiedzieli jakby o
co chodzi, lub probowali jakies halupnicze rozwiazania.

Jednak kolejne pytanie mam.. wpierw krotki opis co i jak dla zainteresowany,
i ponizej co sie nowego pojawilo, aczkolwiek siec chodzi :)

Zatem caly sprzed w paczce kosztuje 56zl z podatkiem, w srodku znajduje sie
plytka ze sterownikami tworzacymi wirtualny port COM, jak i kabelek
specjalny. Ponizej zamieszczam odnosniki do zdjec owycz czesci:
http://republika.pl/pako0/cable.jpg
http://republika.pl/pako0/plyta.jpg

Jednak pojawil sie jak wpsomnialem nowy problem.
Od momentu zainstalowania portu wirtualnego, a nastepnie sterownikow do
SDI.. co pewien czas.. na poczatku troche wyskoczyl mi zimny pot z
irytuacji, wyskakiwal sie w krotka chiwle po polaczeniu szczegolnie chyba
gdy uruchamialem GaduGadu (ale to nie jest wymiernikiem mysle), po chiwli
wyskakiwal czarny ekran z komunikatami jakby blednymi.. nie wiem, za szybko
przelatuje i wylacza sie laptop SAM.. po czym nastepuje reset i komnikat, ze
wystapil blad itp. czy wyslac komunikat.
Pozniej procz tych 3 razy zdarzylo sie to 2 razy jeden przed chwila.. nie
wiem czy jak za duzo okien mam otwartych w sieci czy co.. przypuszczam, ze
mozliwe zwiazane to jest z SDI ze sterownikami.. nie wiem, nie mam zielonego
pojecia. Doszly mnie sluchy, ze SDI nie bylo testowane z WinXP..

Co radzicie ;) Zeby mimo wszystko zniwelowac ten problem.
Podstawowa sprawa to takze jestem ciekaw metody w jaki sposob mozna
podejrzec te komunikaty co wyswietlaja sie na ekranie w blyskawicznym
tepie.. kwestia ulamka sekundy. Pewnie nie za wiele mi powiedza, choc moze..
zna ktos metode jak to mozna wydostac potem.. jakis zapis, dziennik
bledow/komunikatow, czy cos?

Dzieki, pozdrawiam!