Re: 80 zylowy kabel do HDD, compaq, uszkodzona 1 linia

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 22:56:53 MET DST

>Wycięcie na kablu żyły dla dysku master (opcja na dysku cable select )
>analogicznie slave nie ma wyciętej żyły uwaga nie działają dyski z
>ustawionym statusem (master, slave).
>Quick

Masz tu tylko czesciowo racje. Istotnie przewod uzywany dawniej jako CS jest
odlaczony (przerwa) Opcja ta nie jest juz uzywana w konfiguracji nowszych
komputerow. Natomiast twoja uwaga ze nie dziala slave w konfiuracji z tym
kablem jest bynajmniej bez uzasadnienia.
Ja tez uzywam takie kable i konfiguracja Master/Slave nie ma problemu
Avalon_at_am