Re: Pytanie o tania plyte głowna z garfika

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 20:30:21 MET DST

Uzytkownik "Moriturus Sav Koog" <anubis_at_ks.k.pl> napisal w wiadomosci
> Mam dosyc nietypowy problem. Dostalem zamowienie na komputer ale za
> naprawde male pieniadze.
> Komputer bedzie wykorzystywany do filmow,offica,internetu
>
> Szukam taniej plyty z zintegrowana grafika. W oko wpadl mi ECS K7SOM+

Zlozylem z tego PC znajomemu, do tych samych celów.
Jest b. zadowolony. Praca stabilna i bez problemów,
no i cena... korzystna do w stosunku do mozliwosci.
Jest na niej równiez CPU (zintergowany) - jakis dziwak Pro1800+,
rozpoznawany jako Duron 1.2GHz.