Re: Karta telewizyjna

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 20:24:47 MET DST

Rafał Guzera wrote:

> Ostatnio kupiłem karte telewizyjna Aver Media - TV sudio 303 no i mam z
> nią mały problem.

Spróbuj

1. Przełożyć kartę do innego slotu PCI

Jeśli nie pomoże, to

2. Ściągnąć nowsze wersje driverów z www.avermedia.com.tw. Zanim
zainstalujesz nowe, starannie odinstaluj stare (jest do tego osobny
program także na stronach Avermedii).

3. Jeśli przypadkiem masz dual system, spróbuj kartę uruchomić na Win98.
Jeśli pójdzie, będziesz przynajmniej wiedział, że problem nie jest w
sprzęcie, tylko driverach. Niestety xp-kowy model driverów mocno
skomplikował życie twórcom tunerów (ograniczono możliwość bezpośredniego
odwołania do hardware, a dodatkowo w Win wbudowano własne biblioteki
obsługi multimediów często popadające w konflikt z bibliotekami twórców
urządzeń) i wiele tunerów które bezproblemowo działały w Win98 zachowuje
się kiepsko w WinXP.

4. Jeśli nic nie pomoże, spróbować Dscalera (np. z
http://www.tv-cards.com/). DScaler nie wymaga windowsowych driverów i
wystarczy w jego własnych ustawieniach wybrać odpowiedni typ karty
(jeśli nie ma twojej, może być inna na CXie), więc będzie działać.

Bezpośredni link do dscalera
http://prdownloads.sourceforge.net/deinterlace/DScaler417.exe?download

--
  |. .|     <|/   {# macminer