Pytanie o tania plyte głowna z garfika

Autor: Moriturus Sav Koog (anubis_at_ks.k.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 16:31:47 MET DST

Mam dosyc nietypowy problem. Dostalem zamowienie na komputer ale za
naprawde male pieniadze.
Komputer bedzie wykorzystywany do filmow,offica,internetu

Szukam taniej plyty z zintegrowana grafika. W oko wpadl mi ECS K7SOM+

Czy ktos moze powiedziec cos o tej plycie. Tylko nie piszcze ze ECS jest
do kitu bo to wiem:) Dla mnie ECS to raczej rosyjska ruletka:) jak kupie
dobry egzemplarz to dziala,jak nie to trudno i same klopoty.

A moze polecicie jakas inna plyte na DDR i grafika za max.250zl?