Karta telewizyjna

Autor: Rafał Guzera (rafallusss_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 21:18:05 MET DST

    Ostatnio kupiłem karte telewizyjna Aver Media - TV sudio 303 no i mam z
nią mały problem.
    Po załadowaniu karty do kompa i odpaleniu go win xp nie wykrył żadnego
nowego sprzętu, sprawdziłem czy nie mam żadnych konfliktów i zrobiłem coś
"głupiego" mianowicie załadowałem standardowe ustawienia
BIOS-u no i po wlożeniu kolejnym karty TV do kompa komp już się nie włączył.
Postanowiłem więc poodłączać pokoleji wszystkie urządzenia odłączyłem
wszystko prócz karty graficznej ale to tez nic nie dało. Doszedłem do
wniosku że to może być coś z przerwaniami karty graficznej, np. że karta TV
przejmuje przerwanie karty graficznej więc zmieniłem to przerwanie ale to
też nic nie dało, postanowiłem wkońcu zmienić BIOS na nowszy ale to tez nic
nie dało. Jeżeli ktoś wie co mogło się stać albo jak mój problem można
rozwiązać proszę o pomoc.

TYP PLYTY: ACT 6204V
Kart. Graf.: RIVA TNT II 64
Typ karty TV podałem na początku