problem z nową myszą

Autor: Tomek {Polska Północna} (tomekferenc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 18:57:24 MET DST

cześć,
mam problem (wydawałoby się błachy); kupiłem nową mysz A4Tech (Presto 225) i
za cholerę nie mogę jej podłączyć do compa.
Nowa mysz ma końcówkę na PS/2, ja z racji tego że mam przedpotopowy comp.
(procesor 166 MMX i do dyspozycji gniazdo Serial) łączę mysz przez
przejściówkę, ale za każdym razem jak odpalam compa, informuje mnie o tym,
że mysz nie jest podłączona - nie wiem o co chodzi !?!
Byłem u siąsiada sprawdzić nową mysz i u niego wszystko jest ok.
Myślałem, że może z przejściówką coś jest nie tak, ale do pory moja stara
mysz była podłączona przez tę samą przejsćiówkę i wszystko było ok.
Na dyskietce z driverami jest napisane magiczne zaklęcie: "UWAGA! Przed
instalacją odinstaluj starowniki myszy." pytanie tylko jak to zrobić?
Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dzięki

--
Tomek