Re: Jaka nagrywarka?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 18:10:27 MET DST

"}*HEARTSHADE*{" <heartshade_at_wp(!!!).pl> wrote:

> Krzysiu - wiesz ze z wieloma rzeczami sie zgadzamy, ale tutaj
> porozumienia nie bedzie. :P

Ja tam tylko chce znac jakis bardziej szczegolowe fakty :P Wiem, ze
Lite'ON mial jaka wadliwa seriwe bo raz trafily do nas dwie wadliwe
nagrywarki ale nie bylo problemow z serwisem kupione pewnie w ABD data.
Tak to jakis takich problemow nie bylo ale z drugiej strony duzo tego
tak nie sprzedalismy bo malo sprzedajemy detalistom. Ostnio troche
poszlo Comb i zewnetrznych nagrywarke na USB wiec zobaczymy jak bedzie
:]

> Co do zrodel to proponuje info w AB ,Resseler News u samej firmy.

Wiesz akurat AB ze swoim serwisem to zaden autorytet :P Jak Misiek z
serwisu w Gdansku poszedl na urlop trzy tygodnie to serwis zamkniety na
trzy tygodnie dyski do zwrotu wisza w bazie danych bo Wroclaw nie wysle
:) IIRC ostatnio CRN chwalil Lite'ON wiec o co chodzi? :)

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"