Re: Dobra p³yta na nForce2 z d¼wiêkem

Autor: efesjan_at_op.pl
Data: Sun 14 Sep 2003 - 18:26:36 MET DST

> A je¶li na razie pozostanê przy kodeku realteca, a potem
> dokupiê tylko sobie SB Live!(jak kasa bedzie), to co braæ:
> Asus A7N8X-X nForce2-400
> Abit NF7
> EPOX 8RDA3
> Soltek SL-75FRN2-L

Z tych, ktore wymieniles polecam Abita NF7. Ewentualnie jakies inne jego
wydanie, ale nie wiem, czy interesuje sie fire-wire, czy serial ata, co bedzie
kosztowalo min dodatkowa 100,-
Abit NF7 to jedna z najwydajniejszych, jezeli nie najwydajniejsza z plyt na n-
force2. Do tego ma zintegrowany dzwiek w systemie 5.1
Sympatyczny czadzik.

Pozdr.
<<<EfeSjaN>>>

--