Re: pamięć, płyta czy zasilacz?

Autor: Harpoon (harpoon_at_finskog.com.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 12:18:36 MET DST

Użytkownik "Michał M. Lechański" <michal_at_doriath.homeip.net> napisał w
wiadomości news:1634329.CFS2yqlniO_at_klaptop...
> Michał M. Lechański wrote:
>
> [ ciach wszystko ]
>
> Przepraszam, zapomniałem dodać, że za którymś razem pokazał się
> komunikat o nizegodności acpi i sugestia upgrade'u biosu (sorry nie
> pamiętam dokładnego brzmienia komunikatu a nie zanotowałem). Bios z
> lipca tego roku.
> Kilka razy też Windows poinformował mnie że nie może czegoś załadować
> jakichś sterowników a raz o niemożności zaladowania profilu
> użytkownika. Ale to to już chyba na grupę o w2k.
>
> Pozdrawiam
> --
> [...]

nie sadzisz ze zasilałka 235 W jest deko za słaba do tej konfiguracji ?
dołozysz jeszcze jeden dysk, albo napęd i pójdzie z dymem (oby tylko
zasilacz)
co do pamieci na wszelki wypadek sprawdziłbym ją u kogos innego
winda jest bardzo czuła na uszkodzoną pamięć a opisane objawy wkazują na to
iz kotka padła
to ze bios cos tam majaczy o acpi bym zignorował no chyba ze ci to strasznie
przeszkadza w takim razie poszukaj nowej wersji i zrób flash

Harpoon