Re: Dlugi start komputera z kontrolerem Avacs - dlaczego?

Autor: oizo (oizo_at_autograf.pl)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 12:05:58 MET DST

> Sprawdzilem, ze albo musi byc ustawiony kontroler SCSI, jako zrodlo
> bootowania, albo musi byc wlaczona opcja 'boot other device'. To nie
> rozwiazuje jednak problemu dlugiego oczekiwania na start systemu.
> Zastanawia mnie, dlaczego dopiero po podlaczeniu drugiego HDD powstal ten
> problem.

a moze komp tez ci przeszukuje drugi dysk w poszukiwaniu systemu
A nie masz w biosie w wyborze napedu z ktorego komp sie bootuje do wyboru
nazwy dysku ??
jak ja miałem Avacsa kiedys to w biosie miałem do wyboru - Maxtor cos tam

a i czy przypadkiem nie masz podpietego dysku z systemem do 2 kanału na
kontrolerze?