Re: pamięć, płyta czy zasilacz?

Autor: Michał M. Lechański (michal_at_doriath.homeip.net)
Data: Sun 14 Sep 2003 - 14:29:26 MET DST

Harpoon wrote:

> nie sadzisz ze zasilałka 235 W jest deko za słaba do tej konfiguracji

mały to on jest, fakt. Ale czy za mały? poza tym zwróć uwagę że chodziło
to OK, nawet z dwoma dyskami. Dopiero potem szlag wszystko trafił.
Drugim argumentem przeciwko Twojej tezie jest mój komputer w domu.
pisalem w pierwszym poście o jego konfiguracji, nagrywałem płyty w tle
chodziło kilka programów i wszystko jest bardzo stabilne. No chyba że
XP 2000+ (0,13) wymaga duuużo więcej niż XP 1800+ (0,18).

> co do pamieci na wszelki wypadek sprawdziłbym ją u kogos innego
> winda jest bardzo czuła na uszkodzoną pamięć a opisane objawy wkazują
> na to iz kotka padła

zaraz będę walczył z tym dalej - dziś nawet płyta nie wstała...

> to ze bios cos tam majaczy o acpi bym zignorował no chyba ze ci to
> strasznie przeszkadza w takim razie poszukaj nowej wersji i zrób flash

trochę przeszkada - to nie jest jakieś marudzenie biosu tylko klasyczny
BSOD z komunikatem o niezgodności biosu z acpi. Sorry jeśli się
nieprecyzyjnie wyraziłem.

dzięki za odzew, pozdrawiam

--
Mis'