Re: SDI a notebook

Autor: Krystian Paczkowski (pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 15:44:17 MET DST

> Kup przejściówkę USB ==> COM, koszt ok. 100 zł. Po jej podłączeniu
> system powinien znaleźć wirtualny COM. Wówczas instalujesz SDI poprzez
> _ręczne_ dodanie nowego modemu (należy wskazać plik his.inf z
> dyskietki), ze wskazaniem tego COM-a jako portu, do którego ma zostać
> dobindowany. Będzie działać, bez obaw.
> --
> M.
> /odpowiadając zmień k na kkwinto/

Wlasnie to mi caly czas po glowie chodzi, jednak dzis postanowilem sie
jeszcze wstrzymac z zakupem, by nie latac niepotrzebnie i wydawac pieniadze,
a pozniej oddawac w razie czego :)
Dzieki za rade ;) Bede probowal..

Nie omieszkam zamiescic raportu z tego czego dokonalem.. postaram sie
wzbogacic to o zdjecia wykonania o ile sie uda ;)

Dzieki pozdrawiam