Re: SDI a notebook

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 09:58:41 MET DST

ZROZPACZONY :((((((((((( <pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Witam!
> Mam problem.. jestem posiadaczek notebooka Toshiba 1410-802.. do tej
> pory pracowalem na komputerze stacjonarnym. Mam wykupiony abonament
> SDI. Tylko, ze teraz nie wiem w jaki sposob moge podlaczyc SDI do
> laptopa.
> Notebook jest nowej generacji, zatem nie ma przy sobie zadnych porotw
> szergowych, jedynie pod drukarke LPT, o i same USB.. problem w tym,
> ze SDI idzie po kablu szeregowym do komputera.. i ni w zab nie wiem
> jak podlaczyc SDI do notebooka :(

Kup przejściówkę USB ==> COM, koszt ok. 100 zł. Po jej podłączeniu
system powinien znaleźć wirtualny COM. Wówczas instalujesz SDI poprzez
_ręczne_ dodanie nowego modemu (należy wskazać plik his.inf z
dyskietki), ze wskazaniem tego COM-a jako portu, do którego ma zostać
dobindowany. Będzie działać, bez obaw.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/