sb live 5,1 digital out raz dziala raz nie dziala pomocy!!!

Autor: chrupek (chrupek_at_chorzow.biz)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 15:44:51 MET DST

witam bardzo prosze o pomoc bo mnie juz szlag trafia :(((
moj problem polega na tym ze w karcie sb live 5,1 model sb0220 digital out
raz dziala a raz nie (manka wstanka)
w mikserze ustawione na digital out only dekoder ac3 wylaczony i nie dziala
kilka resetow kompa i dziala i tak w kulko ,sb podlaczony do yamachy 430
kabelkiem conaxialnym (kabel sprawdzony dziala wiec przyczyna jest gdzies
indziej ). wczesniej mialem inny model sb chyba to byl sb0100 wszystko bylo
ok dopuki nie padl i serwis dal mi sb0220 i sie zaczely problemy

--
pozdrawiem
CHRUPEK gg 14940