Re: Partition Magic 8.0 - problem z podzialem dysku

Autor: Wojtek Kulazynski (MuCiAsS_at_magma-net.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 13:55:29 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> A czytałeś w ogóle opis tego programu? Wbudowany help też jest dosyć
> obszerny.

Mea culpa..pospieszylem sie i z tego powodu sie pomylilem :(

> BootIt obsługuje się nieco inaczej - wskazujesz partycję i wybierasz
> polecenie z menu po prawej stronie: Slide (przesuń), Resize (zmień
> wielkość/klaster), Image (twórz/odzyskaj obraz partycji)...

Nie no obsuga calkiem milutka-interfejs z win3.11 ale obsluga bardzo wygodna

> Programu nie musisz instalować na dysku - równie dobrze działa z
> dyskietki, tyle że wówczas oczywiście funkcje bootmanagera będą
> niedostępne.

Dzieki.juz sobie poradzilem-po prostu za 1 razem zle zobaczylem i myslalem
ze tylko bootmanager jest w tym pakiecie.

Dziekuje wszystkim za pomoc gdyz wreszcie po wielu probach udalo mi sie
zrobic to co chcialem oraz poznalem narzedzie wygodniejsze w obsludze niz
PM-i imho pewniejsze.

--
             Pozdroofka
Wojtek "MuCiAsS" Kulazynski