Czy nikt nie jest mi w stanie pomóc? - zrzuty pamięci, a sciaganie plikow

Autor: Piotrek (pgurgul_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 13:58:50 MET DST

Witam,
pisałem o swoim problemie na grupy bardziej powiązane z Xp, ale nikt
mi tam nie pomogl. Zreszta chyba to nie jest systemowy problem.
Otoz od pewnego czasu, gdy proboje cos sciagac I-meshem, Kazaą (chyba glownie
wtedy, gdy bardziej obciazam lacze) po jakims czasie (czasami 5 minut, czasami
nawet 3-4 godziny) wyskuje mi blue screen w XP i nastepuje zrzut pamieci na
twiardziela, a nastepnie reset. Reinstalacja programow P2P nic nie pomogla,
wiec chyba to nie w nich tkwi problem.
Bede niesamowicie wdzieczy na skuteczną rade, bo reinstalacja systemu jest dla
mnie ostatecznoscia.
Piotrek