Re: Partition Magic 8.0 - problem z podzialem dysku

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 11:32:24 MET DST

Wojtek Kulazynski <MuCiAsS_at_magma-net.pl> wrote:

> Z tego co widze po instalacji to bootItd Next sluzy do edycji MBR i
> wyboru systemu operacyjnego a nie zmiany wielkosci partycji-chyba ze
> gdzies pominolem ta opcje? Ew. mozesz polecic inny program ktory
> zmnienil by mi rozmiar tej partycji? (ntfs)

A czytałeś w ogóle opis tego programu? Wbudowany help też jest dosyć
obszerny.

BootIt obsługuje się nieco inaczej - wskazujesz partycję i wybierasz
polecenie z menu po prawej stronie: Slide (przesuń), Resize (zmień
wielkość/klaster), Image (twórz/odzyskaj obraz partycji)...

Programu nie musisz instalować na dysku - równie dobrze działa z
dyskietki, tyle że wówczas oczywiście funkcje bootmanagera będą
niedostępne.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/