Re: Partition Magic 8.0 - problem z podzialem dysku

Autor: Wojtek Kulazynski (MuCiAsS_at_magma-net.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 11:06:54 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> [...]

Nie no..nie wiem czy o to Ci dokladnie ale wydaje mi sie ze nie mam syfu na
dysku. nie jest to dysk systemowy, kilka katalogow do przechowywania
wiekszych plikow. no i jak mowilem zrobilem defragmentacje.sam nie wiem
czemu on sie zawiesza...

> Podpisuję się pod owymi uwagami rękami i nogami ;-).
> A w ogóle to daj sobie spokój z PM, jest inny bardzo dobry i
> bezpieczny program do modyfikacji wielkości partycji, którego na
> dodatek możesz _legalnie_ używać (przez 30 dni) - BootIt Next
> Generation http://www.terabyteunlimited.com.

Z tego co widze po instalacji to bootItd Next sluzy do edycji MBR i wyboru
systemu operacyjnego a nie zmiany wielkosci partycji-chyba ze gdzies
pominolem ta opcje? Ew. mozesz polecic inny program ktory zmnienil by mi
rozmiar tej partycji? (ntfs)

--
             Pozdroofka
Wojtek "MuCiAsS" Kulazynski