Re: Partition Magic 8.0 - problem z podzialem dysku

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 21:03:39 MET DST

A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Dnia Fri, 12 Sep 2003 16:13:08 +0200, "Wojtek Kulazynski"
> <MuCiAsS_at_magma-net.pl> napisał(a):

[...]
> To tyle uwag ogolnych, w kazdym razie mi przez ladnych kilka lat
> obcowania z PM (od wersji 3...) :-) nic sie nie wydarzylo, gdy
> zachowywalem elementarna higiene w trakcie zmian. Mysle, ze gdy tak
> zrobisz, uda ci sie zmniejszyc te partycje o ile nie jest juz cos
> namieszane na dysku, bo wowczas PM jest raczej becwalowaty.

Podpisuję się pod owymi uwagami rękami i nogami ;-).
A w ogóle to daj sobie spokój z PM, jest inny bardzo dobry i bezpieczny
program do modyfikacji wielkości partycji, którego na dodatek możesz
_legalnie_ używać (przez 30 dni) - BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com.

--
M.
/odpowiadając zmień k na kkwinto/