SDI a notebook

Autor: ZROZPACZONY :((((((((((( (pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 23:06:26 MET DST

Witam!
Mam problem.. jestem posiadaczek notebooka Toshiba 1410-802.. do tej pory
pracowalem na komputerze stacjonarnym. Mam wykupiony abonament SDI. Tylko, ze
teraz nie wiem w jaki sposob moge podlaczyc SDI do laptopa.
Notebook jest nowej generacji, zatem nie ma przy sobie zadnych porotw
szergowych, jedynie pod drukarke LPT, o i same USB.. problem w tym, ze SDI
idzie po kablu szeregowym do komputera.. i ni w zab nie wiem jak podlaczyc
SDI do notebooka :(

Prawidlowa sekwencja instalacyjna, to dodac modem, dodaje, biore z dysku
odczyt sterownikow i potem jest przy dodawaniu modemu 'wybierz port'.. i na
liscie NIE MA ANI JEDNEGO dostepnego portu wolnego.. lista pusta. Gdy latam
po menadzerze urzadzen, jak to znajomy mi wyjasnil mam port COM3 wirtulany
pod wbudowany modem. A poza tym nic.. caly problem skupia sie na dostepnosci
portu, no i podlaczenia SDI do laptopa.

W sklepie elektronicznym zakupilem niby przejsciowke z kabla szeregowego na
SDI bodajze za 14zl, jednak to nic specjalnie nie daje, podlaczam i sobie
jest podlaczone nawet nic nie wykrywa :( A nawet jesli to co z tym portem?
Dzwonilem po firmach w Poznaniu miedzy innymi Znak, Komputronik, pytajac sie
wpierw o jakis konwerter szergowy<->usb, jednak wszedzie odpowiedz, ze
wylacznie na odwrot maja.. ale CHYBA jak to mowia powinno dzialac w dwie
strony.. no i koszt tego po 90zl.. jednak co z tego, jak i pewnie nie
zainstaluje sterownikow pod SDI, skoro nie moze wykryc modemu.

PROSZE O POMOC!!! Taki ladny zakup i bez mozlisowsci stalego lacza :(
Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedz i pomoc