Re: Niedrogi skaner do domu

Autor: Harpoon (harpoon_at_finskog.com.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 09:03:57 MET DST

ciach
> Microtek ScanMaker 4800
> Mustek BearPaw 1200TA
> HP ScanJet 3500C

ciach

Microteka osobiście bym unikał - miałem starszy model tej firmy (na LPT
jeszcze) i był fatalny czasem pracował ok ale czasem
trzeba się było zdrowo namęczyć zeby coś wyszło - generalnie jak słysze
SkanMaker to dreszczy dostaje

Mustek - hmmm chyba najrozsądniejszy wybór do tych zastosowań które
wymieniłeś nie jestem w stanie wypowiedziec się na temat jakości skanowamia
tego konkretnego modelu ale w pracy używałem Musteka też starszej generacji
i skanował bardzo ładnie

HP - dobry drogi skaner :) testy na necie są ogólnie dostępne i IMHO nie
różni się wiele od Musteka

podsumowując poza Microtekiem smiało można polecić Musteka i HP

Harpoon