Re: SDI a notebook

Autor: ZDESPEROWANY :((( (pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 08:40:26 MET DST

Flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl> napisał(a):

> wlasnie o tym mowie ... w notebooku IBMa mialem coma dopiero po podlaczeniu
> przejsciowki USB niestety wtedy nadal jest tylko comem wirtualnym i nic sie
> nie dalo zrobic :)

Hmm.. ale czytalo rozumiem jako COM.. czy jako USB?

> no coz ... ale jednak ciagle moga byc problemy i zapewne beda ... modem nie
> bedzie sie chcial zainstalowac na usb bo mimo wszystko bedzie sie to
> zglaszalo jako USB ...

Czyli zglasza USB.. czyli mimo wszystko nie da sie zainstalowac .. nada
wykrywacz portow w instalatorze modemow bedzie mowil, ze nie ma zadnych
dostepnych portow???
Wczoraj wieczorem jeszcze przed zasnieciem duzo myslalem, i doszedlem do
wniosku, ze jakbym kupil taka przejsciowke, to chyba powinna byc na tyle
inteligentna, ze laptop rozpozna ja automatycznie jako np. podlaczony port
COM i sie cos ukaze tam.. ale wnioskujac z tego co napisales, raczej chyba
tak nie bedzie? :(

Pozdrawiam i wciaz czekam na pomoc