Re: SDI a notebook

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 09:41:07 MET DST

Użytkownik "ZDESPEROWANY :(((" <pako000_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjue4q$hf2$1_at_inews.gazeta.pl...

> Hmm.. ale czytalo rozumiem jako COM.. czy jako USB?

mozna bylo podlaczyc np myszke do tego, mozna bylo uzyskac czesciowe
polaczenie pomiedzy kompami (czesciowe dlatego ze dzialalo to tylko pod
windowsami) ale modemu nie dalo sie na tym zainstalowac (w kazdym razie na
tyle ile probowalem). Poddalem sie i kupilem modem na PCMCIA

> Czyli zglasza USB.. czyli mimo wszystko nie da sie zainstalowac .. nada
> wykrywacz portow w instalatorze modemow bedzie mowil, ze nie ma zadnych
> dostepnych portow???
> Wczoraj wieczorem jeszcze przed zasnieciem duzo myslalem, i doszedlem do
> wniosku, ze jakbym kupil taka przejsciowke, to chyba powinna byc na tyle
> inteligentna, ze laptop rozpozna ja automatycznie jako np. podlaczony port
> COM i sie cos ukaze tam.. ale wnioskujac z tego co napisales, raczej chyba
> tak nie bedzie? :(

Musisz sprobowac. Moze jakas funkcja sterownikow ewentualnie dolaczonych do
przejsciowki pomoze ?