Re: Dobra p³yta na nForce2 z d¼wiêkem

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 18:46:03 MET DST

U¿ytkownik "Stefan" <koziolek445_at_poczta.interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
> Potrzebujê tani±, solidn± i stabiln± p³ytê z dobrym dzwiêkiem
> (mniej wiêcej na poziomie Live!).
> Proszê doradzcie jakies modele.
> Czy muszê braæ pod uwagê tylko drogie p³yty z MCP-T ?
> Które z Asusów, Epoxów, Abitów - maj± taki d¼wiêk?

wszystkie z saunstormem czyli np asus deluxe, abit nf7s
pomimo ze tam nadal jesy cpdek realteka... + bajery na plycie. jakosc
bardzo dobra...

> A je¶li na razie pozostanê przy kodeku realteca, a potem
> dokupiê tylko sobie SB Live!(jak kasa bedzie), to co braæ:
> Asus A7N8X-X nForce2-400

zdaje sie ze ta ne ma dualDDR, szkoda tracic podstawowy fjuczer nf2

> Abit NF7

ciut skompe wyposazenie, ale plyta bardzo ok

> EPOX 8RDA3
> Soltek SL-75FRN2-L

nie znam. ale maja dobre recenzje. szczegolnie ten soltek jest
interesujacy.

ja mam abita z dzwiekiem, jestem zadowolony

--
mosciak
http://kurantowa.it-net.pl/forum/