Re: APC ProtecNet - straszna kicha?

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 18:43:38 MET DST

> wyjolem wlasnie taki jeden z mojego upsa (sa wbudowane do niektorych)...
> ... no i jesli to samo daja do tych co je pojedynczo sprzedaja za >100zl
> to to straszna kicha , bo na oko to nie jest warte wiecej jak 10zl...

jestes pewny ze to jest do ETH ? z moich apc 3 sztuki maja cos takiego, ale
zdecydowanie nie jest to do eth tylko do tel/isdn....

stad ilosc elementow - tylko 2/4 linie zabezpieczane. A co do diod
zastosowanych w amatorskich protectnetach - to nic z tego ze ich cale
stado, bo lepsze zabezpieczenie daje transil na kazda linie...

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-696-455098
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319