Re: Dobra p³yta na nForce2 z d¼wiêkem

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 19:44:26 MET DST

U¿ytkownik "mosciak" <moscio_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> wszystkie z saunstormem czyli np asus deluxe, abit nf7s
> pomimo ze tam nadal jesy cpdek realteka... + bajery na plycie. jakosc
> bardzo dobra...

Z tych 2 to chyba jednak lepsiejszy jest abit nf7-s ...

> zdaje sie ze ta ne ma dualDDR, szkoda tracic podstawowy fjuczer nf2

chyba ficzer :) ale tak na prawde to nie jest az takie super :)

Acha a jak jednak bedziesz szukal innej plyty to czytaj wszedzie gdzie sie
da czy napewno ma MCP-T/MCP2-T i czy aby napewno UZYWA SS bo sa plyty ktore
maja MCP2-T a jednak dzwiek jest tylko z realteca lub z innej kart (np z
Zenith Chinatecha)
Abit nf7-2 na 100% ma SS, podobnie jak Asus ktory ma na 99% SSa :D