POMOCY!!!!

Autor: browar (browar85_at_op.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 15:12:52 MET DST

dzis kupilem dysk seagate barracuda 7200.7 st380011a 80GB. Do tego mam dosc
starego kompa c333 i plyta obslugujaca tylko udma33. Po wsadzeniu dysku bios
mi go nie wykrywa kombinowalem juz zworkami pomiedzy ustawieniami slave
master cable select i nic ale gdy przelaczam w tryb do 32GB max. to wtedy
bios go widzi ale gdy jeszcze zapuszcze windowsa ze starego dysku wtedy i
winda go nie widzi. nie wiem co mam zrobic czy poprostu udma 33 jest tak
starym systemem ze nie radzi sobie z tak duzymi dyskami? a moze mozna
sciagnac jakies uaktualnienie do biosa??? Pomozcie