Re: POMOCY!!!!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 17:08:10 MET DST

> dzis kupilem dysk seagate barracuda 7200.7 st380011a 80GB. Do tego mam
dosc
> starego kompa c333 i plyta obslugujaca tylko udma33. Po wsadzeniu dysku
bios
> mi go nie wykrywa kombinowalem juz zworkami pomiedzy ustawieniami slave
> master cable select i nic ale gdy przelaczam w tryb do 32GB max. to wtedy
> bios go widzi ale gdy jeszcze zapuszcze windowsa ze starego dysku wtedy i
> winda go nie widzi. nie wiem co mam zrobic czy poprostu udma 33 jest tak
> starym systemem ze nie radzi sobie z tak duzymi dyskami? a moze mozna
> [...]

1) UDMA2 to nie system
2) UDMA2 nie ma tu nic do gadania bo jest to tylko standard przesylania
danych i jego jedyne ograniczenie to transfer do 33MB/s
3) sciagnij program pt. discwizard ze strony seagate'a i sformatuj nim dysk
a pozniej zainstaluj na nim system (oczywiscie przy zworce ustawionej na
limit 32GB)

Jezeli dalej bedziesz mial jakis problem z dyskiem zwroc sie z zapytaniem do
grupy:)