Re: POMOCY!!!!

Autor: Walery Podwysocki (valeriy_at_metal.agh.edu.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 11:47:40 MET DST

Czesc!!

Jezeli masz stary dysk i na nim system indows 98 albo 2000, to mozesz wylacz
w BIOSie wykrywania dysku a system pozniej go uwidzi. Niestety w takij
sposob nie mozesz na niego zainstalowac system.
Albo sciagnac nowy specjalny BIOS (poszukaj wczesniejsze tematy) i to
powinno pomoc wykryc twoj dysk.

Pozdrawienia,
Walery