Re: Czy warto kupić LCD i dlaczego?

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 11:53:00 MET DST

Użytkownik "Dybot" <rozNoSpAm_at_widzew.net> napisał w wiadomości

> ale LCD ze względu na swoją budowe nie niszczy wzroku (oczywiscie jak
sobie
> walniesz max jasność to będzie jeszcze grzej niż na CRT)

Białe pikselki na czarnym tle są z jednej strony lekko niebieskawe,
a z drugiej lekko czerwone. Z daleka wygląda to, jakby były
nieostre i to najbardziej męczy mi wzrok.
Pracuję w pomieszczeniu, w którym jest jeszcze kilka osób,
co chwilę oglądam się, co ktoś robi itp, co chwilę ktoś coś
do mnie mówi, więc raczej nie gapię się cały czas w monitor.
A jednak trochę oczka bolą po tych ośmiu godzinach.

Pozdrawiam,
Artur