Re: Czy warto kupić LCD i dlaczego?

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 11:24:25 MET DST

> Panel owszem nie jest najwyższych lotów, jest to jedna z najtańszych
> piętnastek (Philips 150S4), ale w każdym razie jest to dowód,
> że twierdzenie "LCD nie męczy wzroku" jest nieprawdziwe.
> Zresztą nie istnieje chyba taki LCD, który męczy wzrok mniej, niż
> np. czytanie książek, a przecież wielu ludzi popsuło sobie
> wzrok właśnie na książkach.

ty mylisz dwa fakty.

masz racje ze wzrok sie zmeczy bo wzrok patrzy na monitor z tej samej
odleglosci i dlatego co 2-3h (czy czesciej) nalezy wstać i spojrzeć troche
dalej zamknąć oczka aby zrobiło się troche ciemniej na chwilę. I w taki
sposób to wszystko niszczy wzrok.

ale LCD ze względu na swoją budowe nie niszczy wzroku (oczywiscie jak sobie
walniesz max jasność to będzie jeszcze grzej niż na CRT)

pzdr.