Ustawienie monitora

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 12:06:26 MET DST

Witam!

Mam stary monitor 14" i chce go podlaczyc jako 2 monitor. Jedyne
miejsce jakie mam ... to podwieszka z sufitu :).I tutaj abym mogl cos
widziec musze go pochylic kineskopem w dol o ok 30 stopni, moze mniej.
Czy takie pochylenie kineskopu nie bedzie mialo jakis negatywnego
wplywu na prace monitora? W sumie specjalnie mi na nim nie zalezy ale
zawsze lepiej jak jest sprawna rezerwa.

Pozdrowienia.

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie