Re: Ustawienie monitora

Autor: Faraon (faraon_at_bocznica.org)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 14:54:23 MET DST

Silver Ghost <s_silver_at_priv7.onet.pl> wrote in

> Czy takie pochylenie kineskopu nie bedzie mialo jakis negatywnego
> wplywu na prace monitora? W sumie specjalnie mi na nim nie zalezy ale
> zawsze lepiej jak jest sprawna rezerwa.

Powinien dzialac nawet sprawniej. W koncu pochylenie lampy kineskopowej
ulatwi elektronom droge z dziala na luminofor. Wiadomo ze z gorki latwiej,
nie? :D

--
Faraon (no co, piatek jest - mam prawo do glupawki)
Z pracy. Sygnaturki z powodow sluzbowych niet.