Re: ati tvout

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 11:48:10 MET DST

> akurat tu nvidia daje starsznie plame. kiedys mialem gf2 gts herculesa i
> obraz tv byl niczego sobie, teraz mam gainwarda ti 4400 i obraz tv jest
> beznadziejny w porownaniu do tego herculesa.

Mam Asus 4200 i TV Out z niego jest idealny (S-Video), ale dopiero po poradzeniu
sobie z kablami i masą komputera i TV. Obraz w 1024x768 jest tak dobry, że
możnaby się pokusić o pracę w Wordzie (TV 25"). Filmy oczywiście wyglądają jak z
DVD. Nie widziałem TV Outa z ATI, ale czy warto się narażać na wiele problemów
mając wątpliwą gwarancję poprawy jakość TV Outa? Chyba nie! Zresztą przez
producentów softu nvidia jest wspierana w 100%. ATI to marginesik i ciekawostka.

--
Mariusz