Re: Jaki soft do identyfikacji numeru?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 11:42:31 MET DST

> posiadam zewnętrzny modem ZOOM i chciałbym, aby jakieś oprogramowanie
> pokazywało mi na ekranie numer osoby dzwoniącej,
> mam wykupioną usługę, kwestia tylko odpowiedniego softu do PC.
> Czy coś takiego jest wogóle możliwe?

Jest takie cos mozliwe, ale twoj modem musi pracowac w odpowiednim
standardzie (zgodnym z tym jaki swiadczy twoj operator). Sa 2 standardy:
DTMF i FSK. Jezeli twoj modem potrafi wspolpracowac z ktoryms z nich to przy
uzyciu odpowiedniego programu da sie identyfikowac numer ktory dzwoni.
Tutaj link do programow:
http://www.ainslie.org.uk/callerid/cli_soft.htm