rozpoznanie dyskow w macierzy/raidziew

Autor: ankh (ankh_at_centurion.net.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 21:50:19 MET DST

Witam
mam do przewiezienia kilka serverow (wiekszosc to solarisy)
Na serverach sa raidy (rozne) Oczywiście dyski sa takie same :)
Ze względów bezpieczeństwa chciałbym porozdzielac raidy tak aby
przynajmnjiej jedna kopia danych jechała w innym samochodzie,
niestety nie dysponuje żadną dokumentacją i nie wiem jak sprawdzić
który dysk w serverze jest od czego (servery mają srednio po 20 hdd)

Czy ma ktos jakieś ciekawe pomysły ja to rozwiązać? Jak najbezpieczniej
przewieść? (oczywiście kopie na taśmach są)

Pozdrawiam